Ve zdravém těle, zdravý duch.

Pilates pro maminky s dětmi

14.07.2016 14:06

Cvičení pilates pro maminky s dětmi je vhodné pro maminky nejdříve od 6. týdne po porodu až do neomezeně.

Cvičení se zaměřuje na posílení svalů pánevního dna a problematických břišních partií, aktivuje svalstvo kolem páteře.  Maminka se s úspěchem vypořádá s poporodní inkontinencí moči, posílí svaly bederní části zad a zatočí s diastázou (rozestupem) přímých břišních svalů.

Vše přizpůsobujeme miminkům. Pokud je třeba, tak maminky děti nakojí nebo přebalí. Výhodou cvičení venku je, že můžou miminka v klidu spinkat v kočárku nebo si hrát na dece.  Případně je zapojíme do cvičení.

Při cvičení si říkáme různé básničky a zpíváme písničky. Děti zapojujeme do cvičení pomocí různých pohybových hrátek. Tak se nemusíte bát, že se bude miminko/dítko nudit. 

Výhodou je, že se potkáte s dalšími maminkami z okolí, předáte si různé zkušenosti. Děti budou zvyklé na společnost dalších dětí.  Budete dobrým příkladem a pro děti bude pohyb samozřejmostí.

Doporučuji nejdříve začít Pilates pro malou skupinku maminek (1-3 maminky). Ukážeme si základní manipulaci s miminkem.  Podíváme se na bříško, zda máte diastázu břišních svalů.  Cviky budou uzpůsobené vaší momentální fyzické výkonnosti, možnostem a zdravotním omezením.

 

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode E-shop